¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Maximizing CSS Profitability: How to Effectively Maximize Profitability in a Customer Service & Support (CSS) Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781521725306

Maximizing CSS Profitability: How to Effectively Maximize Profitability in a Customer Service & Support (CSS) Business (en Inglés)

Guy Carafone (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Maximizing CSS Profitability: How to Effectively Maximize Profitability in a Customer Service & Support (CSS) Business (en Inglés) - Carafone, Guy

Libro Nuevo

S/ 71,50

S/ 143,00

Ahorras: S/ 71,50

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Maximizing CSS Profitability: How to Effectively Maximize Profitability in a Customer Service & Support (CSS) Business (en Inglés)"

Maximizing CSS Profitability is based on real-life personal experiences in both operations and financial management from the ground floor up. In business, profitability management always comes down to two basic principles, maximizing revenue and minimizing cost. In services businesses, the lion's share of cost is people-related. Therefore, effectively managing existing, replacement, and additional resource, as well as maximizing resource utilization represent critical elements of profitability management. And, of course, how other operational and financial aspects of the business are managed are also critically important, as are managing customers, vendors, and business assets. The author will share many real-life experiences, as well as insightful profit maximization best practices that you can potentially leverage in your own services business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes