Compartir
Markets and Myths: Forces for Change in the European Media (en Inglés)
Weymouth Tony Hickethier Knut (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Markets and Myths: Forces for Change in the European Media (en Inglés) - Weymouth Tony Hickethier Knut
S/ 201,69
S/ 403,39
Ahorras: S/ 201,69
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 30 de Julio y el
Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Markets and Myths: Forces for Change in the European Media (en Inglés)"
Market and Myths: Forces for Change in the European Media is the first introductory text to provide a detailed analysis of the European Media in five major Western European countries within the context of a theoretical framework. All forms of the mass media are covered and the impact of media policy on the political, social and cultural life of the countries concerned - Britain, France, Germany, Italy and Spain. Issues such as the continuing role of public service broadcasting and the extent to which a process of Europeanisation has occurred within the Media are examined in a clear accessible style which will make this book essential reading for all those with an interest in the European Media.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.