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portada Marketing Through Social Media: A Guide for the Business Professional (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.3 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9781718734784
Categorías

Marketing Through Social Media: A Guide for the Business Professional (en Inglés)

Alana L. Sanders (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Marketing Through Social Media: A Guide for the Business Professional (en Inglés) - Sanders, Alana L.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Marketing Through Social Media: A Guide for the Business Professional (en Inglés)"

Social Media is the new form of direct marketing where it is a must that businesses incorporate this medium a part of their advertising and promotional plan, This book walks the business professional through each platform and teaches them how to effectively manage their customers and market through each network. Book also comes with the instructor providing additional materials and workoshops at www.AlanaSanders.com. Click on, "Marketing Book" and create an account.

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