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portada Marketing mix, service quality and customer's loyalty (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9786206994497

Marketing mix, service quality and customer's loyalty (en Inglés)

Laura Pamela Quintero Ramírez (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Marketing mix, service quality and customer's loyalty (en Inglés) - Quintero Ramírez, Laura Pamela

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Marketing mix, service quality and customer's loyalty (en Inglés)"

This empirical research is based on the study of the relationship between the perception of the marketing mix and the quality of service and customer loyalty in a restaurant in the department of Lima - Peru. The field work was carried out in the Delpino restaurant located in the province of Huaral, district of Chancay. A total of 400 customers were surveyed. The results obtained can serve as a guide for businesses in the same field in terms of the variables studied.

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