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portada Leadership Secrets for Care Home Managers: To Achieve a cqc Rating of Good to Outstanding by Ensuring Your Care Home is Well-Led and Effective. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.0 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9780244719210
Categorías

Leadership Secrets for Care Home Managers: To Achieve a cqc Rating of Good to Outstanding by Ensuring Your Care Home is Well-Led and Effective. (en Inglés)

Liam Palmer (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Leadership Secrets for Care Home Managers: To Achieve a cqc Rating of Good to Outstanding by Ensuring Your Care Home is Well-Led and Effective. (en Inglés) - Palmer, Liam

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Leadership Secrets for Care Home Managers: To Achieve a cqc Rating of Good to Outstanding by Ensuring Your Care Home is Well-Led and Effective. (en Inglés)"

In 2016, Liam's original book "Management Development for Care and Nursing Home Managers" shared articles on raising care home standards with a peer audience of 12,500, via www.linked-in. In 2018, he builds on these themes adding new material on the "revolving door" for home managers, how to sell care, the impact of poor management practice and managing the "greatest risk in your care home" and beyond. Before moving to healthcare in 2012, the author worked in organisations using "lean" and "world class" management concepts to develop a quality and customer focussed ethos. As of 2018, his local NHS hospital is implementing the same concepts to improve quality and customer satisfaction. Since moving to healthcare, he has been fortunate to work as a manager and consultant with a large private hospital group, a leading retirement village operator and several mid to large care home providers in the private and voluntary sectors.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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