¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Knowledge Management (Km) Processes in Organizations: Theoretical Foundations and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
84
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 0.5 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9783031011474
N° edición
1

Knowledge Management (Km) Processes in Organizations: Theoretical Foundations and Practice (en Inglés)

Claire McInerney (Autor) · Michael E. D. Koenig (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Knowledge Management (Km) Processes in Organizations: Theoretical Foundations and Practice (en Inglés) - McInerney, Claire ; Koenig, Michael E. D.

Libro Nuevo

S/ 163,84

S/ 327,68

Ahorras: S/ 163,84

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Knowledge Management (Km) Processes in Organizations: Theoretical Foundations and Practice (en Inglés)"

Knowledge Management (KM) is an effort to increase useful knowledge in the organization. It is a natural outgrowth of late twentieth century movements to make organizational management and operations more effective, of higher quality, and more responsive to constituents in a rapidly changing global environment. This document traces the evolution of KM in organizations, summarizing the most influential research and literature in the field. It also presents an overview of selected common and current practices in knowledge management, including the relationship between knowledge management and decision making, with the intention of making a case for KM as a series of processes and not necessarily a manipulation of things. The final section highlights the use of social networking and commonly adopted Web applications to increase the value of social capital and to connect practitioners with clients and colleagues. Table of Contents: Introduction / Background Bibliographic Analysis / Theorizing Knowledge in Organizations / Conceptualizing Knowledge Emergence / Knowledge "Acts" / Knowledge Management in Practice / Knowledge Management Issues / Knowledge Management and Decision Making / Social Network Analysis and KM / Implications for the Future / Conclusion

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes