¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Know me to Teach me: Differentiated Discipline for Those Recovering From Adverse Childhood Experiences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781903269404

Know me to Teach me: Differentiated Discipline for Those Recovering From Adverse Childhood Experiences (en Inglés)

Louise Michelle Bomber (Autor) · Worth Publishing · Tapa Blanda

Know me to Teach me: Differentiated Discipline for Those Recovering From Adverse Childhood Experiences (en Inglés) - Louise Michelle Bomber

Libro Nuevo

S/ 179,94

S/ 359,88

Ahorras: S/ 179,94

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Know me to Teach me: Differentiated Discipline for Those Recovering From Adverse Childhood Experiences (en Inglés)"

Now is the time to update our school policies and practices With exclusion rates soaring in recent years, we can no longer overlook everything that has been learnt about the impact of what are known as Adverse Childhood Experiences (Felitti & Anda 2010) on children s minds and bodies, and how the nervous system functions best. We know that relationships are essential for recovery and for settling to learn: but our UK educational practices are still geared to withdrawing relationship when times get tough, leading to escalation of challenging behaviour and further rejection for already traumatised children and young people. This has to stop. Many educators are now recognising how significant alternative ways of thinking in the classroom are for optimising engagement and learning. Louise explores how to facilitate quality moments of relationship with children and young people that genuinely reach them, where they are, recognising the impact of trauma on their emotional state, mental functioning and ability, or lack of it, to trust the adults. She helps identify the best way to work so that we can teach curriculum as well as healthy behaviours. Honouring biology by building on Perry s (2006) neuro -developmental sequence, Louise provides numerous creative ways of being and doing for those wanting to ensure school is as inclusive as it can be.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes