menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Investigating the Roles of School Management Teams in Curriculum Delivery (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
305
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.1 cm
Peso
1.08 kg.
ISBN13
9781799871682

Investigating the Roles of School Management Teams in Curriculum Delivery (en Inglés)

Mawela, Ailwei Solomon ; Van Wyk, Micheal M. ; Lebeloane, Lazarus (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Investigating the Roles of School Management Teams in Curriculum Delivery (en Inglés) - Mawela, Ailwei Solomon ; Van Wyk, Micheal M. ; Lebeloane, Lazarus

Libro Nuevo

S/ 997,29

S/ 1.994,57

Ahorras: S/ 997,29

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Investigating the Roles of School Management Teams in Curriculum Delivery (en Inglés)"

The COVID-19 pandemic has introduced a new paradigm in education that has forced school management teams to re-imagine their curricula delivery functions and obligations during and post COVID-19. Now there are concerns about the state to which curriculum delivery in schools is likely to become planned, implemented, and managed. Investigating the Roles of School Management Teams in Curriculum Delivery improves the quality of planning, implementation, and management of curriculum delivery to advance the quality of teaching and learning in schools. Particularly, it envisages innovative strategies, best practices, and addresses problems in the planning, implementation, and delivery of curricula by school management teams. Covering topics such as curriculum delivery theory, curriculum delivery in planning, implementation, and management during and post COVID-19; curriculum delivery in assessment and alternative assessment; and reimagining inclusivity in curriculum delivery, this edited book is essential for departmental heads, deputy principals, education district officials, department of basic education curriculum designers, instructional designers, administrators, academicians, university teachers, researchers, and post-graduate students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes