¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Introduction to Matter and Radiation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
273
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789556590623

Introduction to Matter and Radiation (en Inglés)

J C N Rajendra (Autor) · Kumaran Book House · Tapa Blanda

Introduction to Matter and Radiation (en Inglés) - J C N Rajendra

Libro Físico

S/ 149,61

S/ 299,22

Ahorras: S/ 149,61

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Introduction to Matter and Radiation (en Inglés)"

Introduction to Matter and Radiation is a comprehensive book that illustrates the basic concepts of matter and radiation in physics. This book is written for students who are following the G.C.E (A/L) physics, physics teachers, first-year undergraduate students, and those interested in the important concept of matter and radiation in physics. It covers the fundamental topics in modern physics, nuclear physics, and elementary particle physics.The main objective of this book is to present the subject material in a simple and lucid style so that it can be easy to comprehend the relevant concepts and learn the techniques to find the solution to problems. This book has nine chapters covering various aspects of matter and radiation. Each chapter includes numerous well-labelled illustrations, drawings, graphs, and tables. In order to give an opportunity for the learner to examine his/her understanding of the concepts behind the subject and to enlighten the content in a more profound sense, several questions in the form of activities are included in all chapters. In addition, to improve problem-solving techniques, the questions have been framed in the following categories: conceptual questions, numerical questions, and practice questions. These questions are of varying difficulty and are carefully structured to guide the user in recognizing concepts and principles. These questions are included at the end of each chapter. Answers to most of the questions are given at the end of the book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes