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portada Introduction to Holistic Aromatherapy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
78
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781329541467

Introduction to Holistic Aromatherapy (en Inglés)

Francine Milford (Autor) · Lulu.Com · Tapa Blanda

Introduction to Holistic Aromatherapy (en Inglés) - Francine Milford

Libro Nuevo

S/ 128,69

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Introduction to Holistic Aromatherapy (en Inglés)"

Introduction to Holistic Aromatherapy is part one of a two-part certification program that has been approved by the National Association of Holistic Aromatherapy (NAHA). For those students who complete the Level One certification known on Introduction to Holistic Aromatherapy, they will receive 30 hours towards their 230 required professional hours to sit for the national exam. Advanced Holistic Aromatherapy is also available as the second part of the series that earn students 200 hours of professional training through the Reiki Center of Venice and Francine Milford, BS, CTN, LMT. When ordering the certification, students will receive two DVD instructional videos and the required manual for the class, along with any and all handouts.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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