Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada HTML5 Game Development from the Ground Up with Construct 2 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.3 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781482216615

HTML5 Game Development from the Ground Up with Construct 2 (en Inglés)

Roberto Dillon (Autor) · A K PETERS · Tapa Blanda

HTML5 Game Development from the Ground Up with Construct 2 (en Inglés) - Dillon, Roberto

Libro Físico

S/ 229,09

S/ 458,18

Ahorras: S/ 229,09

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "HTML5 Game Development from the Ground Up with Construct 2 (en Inglés)"

Written for the new generation of hobbyists and aspiring game developers, HTML5 Game Development from the Ground Up with Construct 2 shows you how to use the sophisticated yet user-friendly HTML5-based game engine Construct 2 to develop and release polished, two-dimensional games on a multitude of different platforms. The book also covers the foundational knowledge of game analysis and design based on the author's research and teaching experiences at DigiPen Institute of Technology, James Cook University, and other institutions.The author first helps you understand what really matters in games. He guides you in becoming a better game designer from the ground up, being able to play any game critically, and expressing your ideas in a clear and concise format.The book then presents step-by-step tutorials on designing games. It explains how to build an arcade-style game as well as a platformer integrating some physics elements. It also shows you how to create a more complex puzzle game--the author's own published game, Turky on the Run. Lastly, the book discusses different ways to deploy and monetize games across several platforms, including Facebook, iOS, Android, and web-based marketplaces. Sample Construct 2 project files for the games designed in the book are available on the author's website. Integrating hands-on guidance with theoretical game design concepts, this book gives you a solid foundation in game development. It will help you advance in your journey as an indie game developer.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes