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portada How To Become The Best In Everything You Do (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9781979382120

How To Become The Best In Everything You Do (en Inglés)

Kenneth Boardman (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

How To Become The Best In Everything You Do (en Inglés) - Boardman, Kenneth

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "How To Become The Best In Everything You Do (en Inglés)"

Being the very best is not a matter of competitiveness, nor is it the result of luck. It is not about what other people are doing. Being the best is a personal commitment to show up fully in every situation. It means doing everything you can to bring your best self to every moment in life. Your personal best will vary widely depending on your age, health, energy level, skill level, efforts, commitment and our environment. But the essence is the same. Life caters to those willing to show up and make the effort to succeed. We are capable of being the best in everything we do. I know you can!

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El libro está escrito en Inglés.
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