Compartir
Hatching Results for Secondary School Counseling: Implementing Core Curriculum, Individual Student Planning, and Other Tier one Activities (en Inglés)
Trish Hatch; Whitney Danner Triplett; Danielle Duarte; Vanessa L. Gomez (Autor)
·
Corwin
· Tapa Blanda
Hatching Results for Secondary School Counseling: Implementing Core Curriculum, Individual Student Planning, and Other Tier one Activities (en Inglés) - Trish Hatch; Whitney Danner Triplett; Danielle Duarte; Vanessa L. Gomez
S/ 141,06
S/ 282,13
Ahorras: S/ 141,06
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 05 de Julio y el
Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Hatching Results for Secondary School Counseling: Implementing Core Curriculum, Individual Student Planning, and Other Tier one Activities (en Inglés)"
School counseling that makes a difference―for all students! As an secondary school counselor, you’re implementing a comprehensive program for all students. This hands-on guide takes you step by step through the creation and implementation of high-quality Tier 1 system of supports, with a focus on prevention education through core curriculum classroom lessons and schoolwide activities. Features include: The school counselor’s role in Multi-Tier Multi-Domain System of Supports Specific examples to help with design, implementation, and evaluation Guidance for selecting curriculum and developing lesson plans and action plans Alignment with ASCA National Model and ASCA Mindsets and Behaviors Numerous charts, graphs, and images to demonstrate concepts
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.