Compartir
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning ii: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the. Villard-De-Lans (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Julia Eberle (Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning ii: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the. Villard-De-Lans (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - Julia Eberle
S/ 325,12
S/ 541,87
Ahorras: S/ 216,75
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning ii: Moocs and Beyond: Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the. Villard-De-Lans (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"
This book reports on the proceedings at the STELLAR Alpine Rendez-Vous 2013, presenting strategies in handling challenges that arise when using technology-enhanced learning (TEL). With insightful contributions from leading teachers, practitioners, researchers and policy makers, this volume will inspire everyone interested in TEL in their future projects. This book continues the influential work of the STELLAR network which was funded by the European Commission to structure the research area of technology-enhanced learning and continues to the work on the previously developed research vision. It has potential to become influential in Europe, North America and Asia.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.