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portada globalization and theology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
70
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.5 x 14.0 x 0.5 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN
1426700652
ISBN13
9781426700651

globalization and theology (en Inglés)

Joerg Rieger (Autor) · Abingdon Press · Tapa Blanda

globalization and theology (en Inglés) - Rieger, Joerg

Libro Nuevo

S/ 75,19

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  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "globalization and theology (en Inglés)"

Globalization is a catchword of our time, referring to the interdependence that affects us all. But we often meet globalization with extreme ambivalence, recognizing that it has both positive and negative consequences for economics, politics, and culture. Joerg Rieger makes the point that even theology, itself, can be a manifestation of globalization. At its worst, theology can reflect Western intellectual imperialism and at its best, theology can encourage a compelling vision of diversity within unity. The author articulates a theology of globalization as a diverse phenomenon that respects different ways of seeing and knowing, thus encouraging harmony rather than homogeny.

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