¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Global Corporate Social Responsibility Initiatives for Reluctant Businesses (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.8 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781799839880

Global Corporate Social Responsibility Initiatives for Reluctant Businesses (en Inglés)

Zhang Yu (Autor) · Syed Abdul Rehman Khan (Autor) · Mirela Panait (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Global Corporate Social Responsibility Initiatives for Reluctant Businesses (en Inglés) - Khan, Syed Abdul Rehman ; Yu, Zhang ; Panait, Mirela

Libro Nuevo

S/ 1.001,70

S/ 2.003,40

Ahorras: S/ 1.001,70

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Global Corporate Social Responsibility Initiatives for Reluctant Businesses (en Inglés)"

Undeniably, the concept of corporate social responsibility (CSR) is not new, but there is a huge difference between understanding the concept of CSR in developed and developing nations. In developing countries, firms have little interest in adopting CSR as a strategy in their business goals. The best practices, techniques, and empirical studies conducted around the globe must be discussed in detail in order to encourage the incorporation of the best CSR strategies for regionally diverse businesses. Global Corporate Social Responsibility Initiatives for Reluctant Businesses is a critical reference source that covers the scope of global corporate social responsibility, which has continued to increase in the last couple of decades. The book includes core aspects of corporate social responsibility philosophy and practices in different European, North American, and Asian countries. This authored book helps readers to understand the corporate social responsibility practices in different countries and also provides a holistic picture of global CSR and emerging trends with the support of empirical studies. Covering topics including internationalization, Islamic CSR, green public procurement, CSR strategy, and sustainability, this book is essential for managers, executives, human resources managers, policymakers, academicians, researchers, students, and practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes