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portada Get I.T. Right: The ultimate small-business owner's guide for finding a professional, competent, honest, considerate, on-time, fairly- (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
106
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781534738713

Get I.T. Right: The ultimate small-business owner's guide for finding a professional, competent, honest, considerate, on-time, fairly- (en Inglés)

Jason Lydford (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Get I.T. Right: The ultimate small-business owner's guide for finding a professional, competent, honest, considerate, on-time, fairly- (en Inglés) - Lydford, Jason

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Get I.T. Right: The ultimate small-business owner's guide for finding a professional, competent, honest, considerate, on-time, fairly- (en Inglés)"

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El libro está escrito en Inglés.
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