Usa la grati en un libro ¡ENVÍO GRATIS a TODO el Perú solo por 5 días!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Games for Training, Education, Health and Sports: 4th International Conference on Serious Games, Gamedays 2014, Darmstadt, Germany, April 1-5, 2014. Proceedings (Lecture Notes in Computer Science) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319059716
N° edición
2014

Games for Training, Education, Health and Sports: 4th International Conference on Serious Games, Gamedays 2014, Darmstadt, Germany, April 1-5, 2014. Proceedings (Lecture Notes in Computer Science) (en Inglés)

Stefan Göbel,Josef Wiemeyer (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Games for Training, Education, Health and Sports: 4th International Conference on Serious Games, Gamedays 2014, Darmstadt, Germany, April 1-5, 2014. Proceedings (Lecture Notes in Computer Science) (en Inglés) - Stefan Göbel,Josef Wiemeyer

Libro Nuevo

S/ 270,17

S/ 540,34

Ahorras: S/ 270,17

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Games for Training, Education, Health and Sports: 4th International Conference on Serious Games, Gamedays 2014, Darmstadt, Germany, April 1-5, 2014. Proceedings (Lecture Notes in Computer Science) (en Inglés)"

This book constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference on Serious Games for Training, Education, Health and Sports, Game Days 2014, held in Darmstadt, Germany, in April 2014. The 13 full papers presented together with 3 short papers, 2 keynotes, and 3 workshop papers were carefully reviewed and selected for inclusion in this book. The topics of the papers are settled in the fields of (game-based) training, teaching and learning, authoring tools, mobile gaming, health and rehabilitation, and citizen science. The papers address a broad scope of issues, including mechanisms and effects of (Serious) Games, adaptation and personalisation, local, mobile, and internet learning and education applications, game, reuse and evaluation, game settings, types of learners, problem solving etc.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes