Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada From Class to Identity: The Politics of Education Reforms in Former Yugoslavia (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9786155225727

From Class to Identity: The Politics of Education Reforms in Former Yugoslavia (en Inglés)

Jana Bacevic (Autor) · Central European University Press · Tapa Dura

From Class to Identity: The Politics of Education Reforms in Former Yugoslavia (en Inglés) - Bacevic, Jana

Libro Físico

S/ 297,06

S/ 594,11

Ahorras: S/ 297,06

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "From Class to Identity: The Politics of Education Reforms in Former Yugoslavia (en Inglés)"

Jana Bacevic provides an innovative analysis of education policy-making in the processes of social transformation and post-conflict development in the Western Balkans. Based on case studies of educational reform in the former Yugoslavia - from the decade before its violent breakup to contemporary efforts in post-conflict reconstruction - From Class to Identity tells the story of the political processes and motivations underlying each reform.The book moves away from technical-rational or prescriptive approaches that dominate the literature on education policy-making during social transformation, and offers an example on how to include the social, political and cultural context in the understanding of policy reforms. It connects education policy at a particular time in a particular place with broader questions such as: What is the role of education in society? What kind of education is needed for a 'good' society? Who are the 'targets' of education policies (individuals/citizens, ethnic/religious/linguistic groups, societies)? Bacevic shows how different answers to these questions influence the contents and outcomes of policies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes