Compartir
European Media in Crisis: Values, Risks and Policies (Routledge Studies in European Communication Research and Education) (en Inglés)
Josef Trappel Jeanette Steemers Barbara Thomass (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
European Media in Crisis: Values, Risks and Policies (Routledge Studies in European Communication Research and Education) (en Inglés) - Josef Trappel Jeanette Steemers Barbara Thomass
S/ 645,01
S/ 1.290,02
Ahorras: S/ 645,01
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 14 de Agosto y el
Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "European Media in Crisis: Values, Risks and Policies (Routledge Studies in European Communication Research and Education) (en Inglés)"
When the financial markets collapsed in 2008, the media industry was affected by a major slump in advertising revenues, and a formerly highly successful business model fell into a state of decay. This economic crisis has threatened core social values of contemporary democracies, such as freedom, diversity and equality. Taking a normative and policy perspective, this book discusses threats and opportunities for the media industry in Europe: What are the implications of the crisis for professional journalism, the media industry, and the process of political communication? Can non- state and non-market actors profit from the crisis? And what are media policy answers at the national and European level?
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.