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portada Epistemologies and the Limitations of Philosophical Inquiry: Doctrine in Madhva Vedanta (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138384163

Epistemologies and the Limitations of Philosophical Inquiry: Doctrine in Madhva Vedanta (en Inglés)

Sarma, Deepak (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Blanda

Epistemologies and the Limitations of Philosophical Inquiry: Doctrine in Madhva Vedanta (en Inglés) - Sarma, Deepak

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Epistemologies and the Limitations of Philosophical Inquiry: Doctrine in Madhva Vedanta (en Inglés)"

Deepak Sarma explores the degree to which outsiders can understand and interpret the doctrine of the Màdhva school of Vedànta. The school is based on insider epistemology which is so restrictive that few can learn its intricate doctrines. This book reveals the complexity of studying traditions based on insider epistemologies and encourages its audience to ponder both the value and the hazards of granting any outsider the authority and opportunity to derive important insights into a tradition as an insider.

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