¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Enhancing Classroom-Based Talk: Blending Practice, Research and Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138818286
N° edición
1

Enhancing Classroom-Based Talk: Blending Practice, Research and Theory (en Inglés)

Robyn M. Gillies (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Enhancing Classroom-Based Talk: Blending Practice, Research and Theory (en Inglés) - Robyn M. Gillies

Libro Físico

S/ 646,48

S/ 1.292,96

Ahorras: S/ 646,48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Enhancing Classroom-Based Talk: Blending Practice, Research and Theory (en Inglés)"

Enhancing Classroom-based Talk provides an overview of the major research and theoretical perspectives that underpin the development of classroom-based talk. It outlines specific dialogic strategies and elaborates on the key role that teachers play in promoting interactions, challenging thinking and scaffolding the learning of students. While it is important to know how different dialogic approaches can enhance students' interactions and learning and the effects they have on students' social, emotional and cognitive development, it is also important to understand how students' interactions promote understanding and learning during small group discussions. Throughout the book, teachers will be shown how to embed different dialogic approaches in their classrooms to promote discourse, with chapters covering: Interest in classroom-based talk The teacher's role in promoting dialogue in the classroom Dialogic approaches to teaching Strategies to promote students' interactions, thinking and learning Help seeking and help giving behaviours Creating environments that promote classroom-based talk Enhancing Classroom-based Talk will be a valuable asset to all those concerned with promoting classroom-based talk, as well as postgraduate students, teachers and academics who are regularly called upon to assist in developing classroom interventions that provide for the academic and social needs of students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes