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portada Engaging Audiences: A Cognitive Approach to Spectating in the Theatre (Cognitive Studies in Literature and Performance) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.75
ISBN13
9780230116733
N° edición
2008

Engaging Audiences: A Cognitive Approach to Spectating in the Theatre (Cognitive Studies in Literature and Performance) (en Inglés)

B. Mcconachie (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Blanda

Engaging Audiences: A Cognitive Approach to Spectating in the Theatre (Cognitive Studies in Literature and Performance) (en Inglés) - B. Mcconachie

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Engaging Audiences: A Cognitive Approach to Spectating in the Theatre (Cognitive Studies in Literature and Performance) (en Inglés)"

Engaging Audiences asks what cognitive science can teach scholars of theatre studies about spectator response in the theatre. Bruce McConachie introduces insights from neuroscience and evolutionary theory to examine the dynamics of conscious attention, empathy and memory in theatre goers.

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