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portada Emotional Intelligence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9786203306729

Emotional Intelligence (en Inglés)

Iman Azizi (Autor) · Shokoufeh Zare (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Emotional Intelligence (en Inglés) - Azizi, Iman ; Zare, Shokoufeh

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Emotional Intelligence (en Inglés)"

In the twentieth century today, the only important factor in the success of organizations is not their efficiency, but how smart they are, and the idea that the failure of organizations is due to human error is not true, but the main problem is that organizations are not smart. Accordingly, in the future, societies will expect to develop and prosper with a greater share of knowledge and intelligence, not a greater share of natural resources. Paying attention to this important issue has turned intelligence into a prefix of many management concepts and the view of organizations and organizational thinkers has been focused on new approaches to the category of intelligence.

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El libro está escrito en Inglés.
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