¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Elearning for Quality Teaching in Higher Education: Teachers' Perception, Practice, and Interventions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
157
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9789811544002

Elearning for Quality Teaching in Higher Education: Teachers' Perception, Practice, and Interventions (en Inglés)

Nan Yang (Autor) · Springer · Tapa Dura

Elearning for Quality Teaching in Higher Education: Teachers' Perception, Practice, and Interventions (en Inglés) - Yang, Nan

Libro Nuevo

S/ 506,54

S/ 1.013,08

Ahorras: S/ 506,54

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Elearning for Quality Teaching in Higher Education: Teachers' Perception, Practice, and Interventions (en Inglés)"

This book explores the impact of eLearning on the quality of teaching in higher education, focusing on three main issues: university teachers' perception of quality teaching, their strategies for achieving quality teaching in practice, and interventions that design and implement online collaborative activities in a large class. The book argues that if eLearning targets the real problems in practice and is appropriately designed and implemented, it can improve the teaching quality at universities. It also demonstrates the complexity of teachers' perception of quality teaching and contextual factors that affect teaching practice and quality. Further, it explores university teachers' perception of quality teaching in Italy, the UK and China - an aspect that is rarely addressed in the literature - and reveals why the impact of ICTs on university teaching is not as great as in other fields by explaining the issues that threaten the quality of day-to-day teaching. Lastly, it confirms that traditional lecturing, combined with online collaborative activities, improves the quality of teaching compared to traditional lecturing alone. As such, this book is a necessary and important resource for the research community.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes