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portada Economic Reform in the Prc: In Which China's Economists Make Known What Went Wrong, Why, and What Should be Done About it (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367019181
N° edición
1

Economic Reform in the Prc: In Which China's Economists Make Known What Went Wrong, Why, and What Should be Done About it (en Inglés)

C. W. Borklund (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Economic Reform in the Prc: In Which China's Economists Make Known What Went Wrong, Why, and What Should be Done About it (en Inglés) - C. W. Borklund

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Economic Reform in the Prc: In Which China's Economists Make Known What Went Wrong, Why, and What Should be Done About it (en Inglés)"

In February 1978, the post-Mao leadership revealed an ambitious ten-year program (1976-1985) with a $600 million capital outlay, aimed at propelling China into the front ranks of the industrialized nations by the year 2000 through the modernization of agriculture, industry, science and technology, and defense. The new leadership soon realized that

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