¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Literacy and Socio-Cultural Acceptance of ICT in Developing Countries (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
313
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9783030610913

Digital Literacy and Socio-Cultural Acceptance of ICT in Developing Countries (en Inglés)

Eilu, Emmanuel ; Baguma, Rehema ; Pettersson, John Soren (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Digital Literacy and Socio-Cultural Acceptance of ICT in Developing Countries (en Inglés) - Eilu, Emmanuel ; Baguma, Rehema ; Pettersson, John Soren

Libro Nuevo

S/ 763,56

S/ 1.527,12

Ahorras: S/ 763,56

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Literacy and Socio-Cultural Acceptance of ICT in Developing Countries (en Inglés)"

​This book discusses the role of human computer interaction (HCI) design in fostering digital literacy and promoting socio-cultural acceptance and usage of the latest ICT innovations in developing countries. The book presents techniques, theories, case studies, and methodologies in HCI design approaches that have been used to foster digital literacy, break the socio-cultural barriers to ICT adoption, and promote the widespread usage of the latest innovations in the health, agriculture, economic, education and social sectors in developing countries. The authors provide insights on how crossing disciplines in HCI such as usability design, user centered design, user experience, anticipated user experience, technology acceptance design, persuasive design, philosophical designs, motivational design, social-cultural oriented designs, and other HCI design approaches have promoted digital literacy and stimulated socio-cultural acceptance and the usage of the latest ICT innovations. The book is relevant in academic, industry and government.Presents theoretical, practical, and socio-cultural approaches to digital literacy challenges in developing countries;Discusses recent ICT and HCI innovations used to transform the health, agriculture, economic, education and social sectors in developing countries;Provides insights on design opportunities and challenges presented in countries where digital literacy is very low and with complex socio-cultural dynamics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes