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portada Designing Social Interfaces: Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
620
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 17.8 x 3.6 cm
Peso
1.00 kg.
ISBN13
9781491919859
N° edición
0002

Designing Social Interfaces: Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience (en Inglés)

Christian Crumlish (Autor) · Erin Malone (Autor) · O'Reilly Media · Tapa Blanda

Designing Social Interfaces: Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience (en Inglés) - Crumlish, Christian ; Malone, Erin

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Designing Social Interfaces: Principles, Patterns, and Practices for Improving the User Experience (en Inglés)"

Designers, developers, and entrepreneurs today must grapple with creating social interfaces to foster user interaction and community, but grasping the nuances and the building blocks of the digital social experience is much harder than it appears. Now you have help.In the second edition of this practical guide, UX design experts Christian Crumlish and Erin Malone share hard-won insights into what works, what doesn't, and why. With more than 100 patterns, design principles, and best practices, you'll learn how to balance opposing forces and grow healthy online communities by co-creating the experience with your users.Understand the overarching principles before applying tactical design patternsCultivate healthy participation and rein in misbehaving usersLearn patterns for adding social components to an existing siteEncourage users to interact with one another, whether it's one-to-one or many-to-manyUse a rating system to build a social experience around products or servicesOrchestrate collaborative groups and discover the real power of social networksExplore numerous examples of each pattern, with an emphasis on mobile appsLearn how to apply social design patterns to enterprise environments

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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