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portada Designing Research in the Social Sciences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.5 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN
1849205000
ISBN13
9781849205009

Designing Research in the Social Sciences (en Inglés)

Claudio M. Radaelli (Autor) · Martino Maggetti (Autor) · Fabrizio Gilardi (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Dura

Designing Research in the Social Sciences (en Inglés) - Maggetti, Martino ; Radaelli, Claudio M. ; Gilardi, Fabrizio

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Designing Research in the Social Sciences (en Inglés)"

This innovative research design text will help you make informed choices when carrying out your research project. Covering both qualitative and quantitative approaches, and with examples drawn from a wide range of social science disciplines, the authors explain what is at stake when choosing a research design, and discuss the trade-offs that researchers have to make when considering issues such as causality, categories and classification, meaning, levels of analysis, and time.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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