¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Design Perspectives on Multimodal Documents (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367785406
N° edición
1

Design Perspectives on Multimodal Documents (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)

Matthew David Lickiss (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Design Perspectives on Multimodal Documents (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés) - Matthew David Lickiss

Libro Físico

S/ 199,54

S/ 399,08

Ahorras: S/ 199,54

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Design Perspectives on Multimodal Documents (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)"

This volume integrates multimodal theoretical frameworks with those from graphic communication and information design and applies this critical synthesis to the examination of the changes and relationships that occur when multimodal documents are distributed across various means and channels of consumption. Drawing on examples from popular newspapers and store catalogs, the book's specific focus is on documents as sets, here defined as the collective of all the assorted forms of a document published across multiple mediums and modes. This approach affords a multi-layered analysis of multimodal documents more broadly, in addition to engaging in questions about the very definition of a document and the terminology we use in relation to documents, including genres, mediums, and modes. As both a critical examination of the theoretical frameworks employed in literature on documents and a way forward for new approaches to analyzing multimodal texts, this volume is key reading for students and scholars in multimodality, graphic communication, design, media studies, and information science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes