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portada Critically Researching Youth (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
297
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.0 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781433127106
N° edición
0002

Critically Researching Youth (en Inglés)

Steinberg, Shirley R. ; Ibrahim, Awad (Autor) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

Critically Researching Youth (en Inglés) - Steinberg, Shirley R. ; Ibrahim, Awad

Libro Físico

S/ 488,59

S/ 977,18

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Critically Researching Youth (en Inglés)"

Critically Researching Youth addresses the unique possibilities and contexts involved in deepening a discourse around youth. Authors address both social theoretical and methodological approaches as they delve into a contemporary discipline, which supports research with - not on - young adults. This volume is a refreshing change in the literature on qualitative youth, embodying the understanding of what it means to be a young woman or man. It dismisses any consideration to pathologize youth, instead addressing what society can understand and how we can act in order to support and promote them.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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