Compartir
Critical Issues in Music Education 2nd Edition (en Inglés)
Lori A. Custodero
(Autor)
·
Harold F. Abeles
(Autor)
·
Oxford University Press, USA
· Tapa Blanda
Critical Issues in Music Education 2nd Edition (en Inglés) - Abeles, Harold F. ; Custodero, Lori A.
S/ 542,17
S/ 1.084,33
Ahorras: S/ 542,17
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Jueves 22 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Critical Issues in Music Education 2nd Edition (en Inglés)"
Critical Issues in Music Education: Contemporary Theory and Practice provides a current introduction to key issues facing music educators. Designed as the main text for a Music Education Theory course or as a supplement for introductory courses on Music Education and Music Education Methods, this text presents a series of essays, written by key leaders in the field, each focusing on a single issue. It provides the most up-to-date, inclusive, and comprehensive introduction of any text on the market. Most of undergraduate music teacher education focuses on developing the skills and understandings necessary to become a practitioner. The updated second edition links theory and practice, offering multiple perspectives so that music teachers are prepared as well-rounded professionals, betterequipped to develop into leaders in the field. Rather than focusing on answering, What to do questions, Critical Issues in Music Education focuses on addressing Why questions, through examining underpinnings for the field and encouraging teacher inquiry.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.