¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415676168
N° edición
1

Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research (en Inglés)

Jones Phyllis,Whitehurst Teresa,Egerton Jo (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research (en Inglés) - Jones Phyllis,Whitehurst Teresa,Egerton Jo

Libro Físico

S/ 646,48

S/ 1.292,96

Ahorras: S/ 646,48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms: Practitioners' Stories of Research (en Inglés)"

In recent years, the concept of teachers as researchers in both special and mainstream school settings has become part of our everyday language. Whilst many educational practitioners will see the need for research within their setting, many may not be familiar with the technical elements they believe are required. Creating Meaningful Inquiry in Inclusive Classrooms shows how practitioners can engage in a wide range of educational research and explores its value to the practice of teaching and learning. It introduces the Accessible Research Cycle (ARC), an understandable and meaningful framework for classroom and school-based inquiry for educators. This supports practitioner inquiry and validates the role of the practitioner as both practitioner and researcher. The book offers guidance to practitioners on how to use the ARC using familiar language with accompanying illustrative examples from inquiry carried out in special educational settings. It promotes meaningful participation within the inquiry process for all students. As the learner population in all schools is changing and becoming more complex, the role of practitioners in exploring evidence-based educational solutions to meet the educational entitlement of children is essential. In supporting a research informed profession within education, this book will empower practitioners to become the agents of change, helping them to become reflective, strategic, investigative and inquiring practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes