Felices fiestas patrias a todos ¡y que VIVA el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Crafting Point of View: Experimentation, Imitation & Exploration in the Creative Writing Process (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
330
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9781719043397

Crafting Point of View: Experimentation, Imitation & Exploration in the Creative Writing Process (en Inglés)

Jenny Grosvenor (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Crafting Point of View: Experimentation, Imitation & Exploration in the Creative Writing Process (en Inglés) - Grosvenor, Jenny

Libro Físico

S/ 80,47

S/ 160,95

Ahorras: S/ 80,47

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Crafting Point of View: Experimentation, Imitation & Exploration in the Creative Writing Process (en Inglés)"

Craft matters. Point of view matters-its controlling effect often overlooked in the study of authors' rhetorical choices. This book showcases creative writing from students in the University of Vermont Honors College course, Crafting Point of View, that evolved through experimentation. These writers tackled stylistic imitations of novelists, memoirists, and poets who chose unconventional points of view in their prosaic and poetic story telling: the dialect and direct-address of Celie's letters to God in Alice Walker's The Color Purple; the masterful and inventive manipulation of multiple points of view, sometimes within the same chapter or paragraph, in Lydia Davis's Collected Stories-predominantly "Break It Down"-and Abigail Thomas's Safekeeping; the surreal seemingness of "How to Tell a True War Story" in Tim O'Brien's metafictional The Things They Carried; the ways for means that poets like Maya Angelou, Donald Hall, and Jane Kenyon shift points of view, sometimes to alter the lens on pain; and the utilization of that "say you are...," "imagine this," all-inclusive assumedness of the second-person in Jay McInernay's Bright Lights, Big City and Mark Richard's House of Prayer No. 2. In the explorations that follow each story, essay, poem, or media message, student reflections on the crafting process will enlighten readers about the power and purpose of this often-undervalued element of style in writing: point of view.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes