¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Contemporary Strategic Chinese American Business Negotiations and Market Entry (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
556
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 3.2 cm
Peso
0.84 kg.
ISBN13
9789811969850

Contemporary Strategic Chinese American Business Negotiations and Market Entry (en Inglés)

Clarke, Steven J. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Contemporary Strategic Chinese American Business Negotiations and Market Entry (en Inglés) - Clarke, Steven J.

Libro Nuevo

S/ 455,06

S/ 758,43

Ahorras: S/ 303,37

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Contemporary Strategic Chinese American Business Negotiations and Market Entry (en Inglés)"

This book is an effort to provide a "primary source", a guide for Chinese/American cross-cultural negotiations, which has been constructed and amassed by professionals living and working in China. Research included personal interviews, surveys, case studies, face-to-face negotiations, and consulting, melded with a broad body of international business. This book that has two focuses, China market entry and negotiations, Both China and the United States are vast, complex markets, with different histories and cultures. China market entry requires extensive research and understanding, of the inextricably linked elements of (a) how business is managed in China, (b) understanding the China market, and (c) negotiating all elements of your China market entry and ongoing business. To be successful in China, your firm will face these elements in terms of explicable and solvable activities. Research into data, theory, and perceptual cultural differences between your firm and your Chinese counterparts adds magnitude to your China overall business strategy, and mandatory and essential negotiations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes