Compartir
Consumer preference of branded fresh milk (en Inglés)
Noof Salih Gharib Al Shariqi
(Autor)
·
Hajar Masoud Ali Al Manyia
(Autor)
·
Zahra Mohammed Abdullah Al Khatri
(Autor)
·
LAP Lambert Academic Publishing
· Tapa Blanda
Consumer preference of branded fresh milk (en Inglés) - Al Shariqi, Noof Salih Gharib ; Al Manyia, Hajar Masoud Ali ; Al Khatri, Zahra Mohammed Abdullah
S/ 199,17
S/ 398,34
Ahorras: S/ 199,17
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Consumer preference of branded fresh milk (en Inglés)"
In today's highly informed and competitive market, a key to success of any business depends on knowing the consumer, the consumption patterns and understanding factors influencing the decision-making. This is needed to develop an attractive offer of products, supporting services, communication means and other marketing tools to meet customer's needs. Milk, as one category of dairy products, belongs to the group of basic daily-consumed products characterized by relatively high purchase frequency. The aim of this study is to identify the satisfaction of fresh milk among Omani consumers in Nizwa and to understand the factors influencing the purchase. There are three fresh milk brands in the market: Almarai, A'Safwah and Al Rawabi. The study area is in Nizwa and a sample of 368 Omani households are selected for the study.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.