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portada Conducting Out-Of-Box Market Research Studies: How data science & predictive analysis helps organization in new age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
74
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.4 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781537082462

Conducting Out-Of-Box Market Research Studies: How data science & predictive analysis helps organization in new age (en Inglés)

Farid Premani (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Conducting Out-Of-Box Market Research Studies: How data science & predictive analysis helps organization in new age (en Inglés) - Premani, Farid

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Conducting Out-Of-Box Market Research Studies: How data science & predictive analysis helps organization in new age (en Inglés)"

This book serves as modern market research bible for all those who requires a crash course and wants to create or serve as market research consultant on agency or client side conducting qualitative, quantitative and hybrid studies using modern big data and predictive analysis tools to create powerful insight serving retail brands, social investigations, not for profits organizations, automotive and dynamic health care industry. Through series of steps, you will learn about how to analyze client's data, selecting the right study procedure based on RFP requirements and digging out deep data insights resulting in client's satisfaction. With short and concise topics ranged to a broader variety of content, Farid Premani has taken us through the myriad of information on how and why new age companies should use data science and predictive analysis.

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El libro está escrito en Inglés.
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