Compartir
Cognitive Consistency: A Fundamental Principle in Social Cognition (en Inglés)
Gawronski, Bertram ; Strack, Fritz (Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Dura
Cognitive Consistency: A Fundamental Principle in Social Cognition (en Inglés) - Gawronski, Bertram ; Strack, Fritz
S/ 368,40
S/ 736,80
Ahorras: S/ 368,40
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 17 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Cognitive Consistency: A Fundamental Principle in Social Cognition (en Inglés)"
This volume provides an overview of recent research on the nature, causes, and consequences of cognitive consistency. In 21 chapters, leading scholars address the pivotal role of consistency principles at various levels of social information processing, ranging from micro-level to macro-level processes. The book's scope encompasses mental representation, processing fluency and motivational fit, implicit social cognition, thinking and reasoning, decision making and choice, and interpersonal processes. Key findings, emerging themes, and current directions in the field are explored, and important questions for future research identified.