Usa la grati en un libro ¡ENVÍO GRATIS a TODO el Perú solo por 5 días!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Chinese as a Second Language Multilinguals' Speech Competence and Speech Performance: Cognitive, Affective, and Sociocultural Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
279
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9789811569432

Chinese as a Second Language Multilinguals' Speech Competence and Speech Performance: Cognitive, Affective, and Sociocultural Perspectives (en Inglés)

Peijian Paul Sun (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Chinese as a Second Language Multilinguals' Speech Competence and Speech Performance: Cognitive, Affective, and Sociocultural Perspectives (en Inglés) - Sun, Peijian Paul

Libro Nuevo

S/ 546,69

S/ 1.093,38

Ahorras: S/ 546,69

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Chinese as a Second Language Multilinguals' Speech Competence and Speech Performance: Cognitive, Affective, and Sociocultural Perspectives (en Inglés)"

This book offers a comprehensive and systematic review of multilingual L2 learners' spoken Chinese, focusing on the dual dimensions of speech competence and speech performance. Specifically, by adopting a mixed-methods approach, it explores the cognitive, affective, and socio-cultural differences between intermediate and advanced multilingual learners' L2 Chinese speech competence and speech performance. Drawing on a theoretical framework underpinned by the affective filter hypothesis, L2 willingness to communicate model, L2 motivational self-system, and L2 speech production models, this book not only contributes to our theoretical understanding of the roles of various factors in L2 Chinese speech competence and speech performance, but also offers practical insights into the implications for both teachers and learners in terms of how to minimize the gap between these two dimensions among L2 Chinese learners. It concludes with a discussion on the limitations of L2 Chinese speech andon future directions for the field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes