¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Child Cultures, Schooling, and Literacy: Global Perspectives on Composing Unique Lives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138831520

Child Cultures, Schooling, and Literacy: Global Perspectives on Composing Unique Lives (en Inglés)

Anne Haas Dyson (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Child Cultures, Schooling, and Literacy: Global Perspectives on Composing Unique Lives (en Inglés) - Anne Haas Dyson

Libro Físico

S/ 667,71

S/ 1.335,42

Ahorras: S/ 667,71

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Child Cultures, Schooling, and Literacy: Global Perspectives on Composing Unique Lives (en Inglés)"

Through analysis of case studies of young children (ages 3 to 8 years), situated in different geographic, cultural, linguistic, political, and socioeconomic sites on six continents, this book examines the interplay of childhoods, schooling, and, literacies. Written language is situated within particular childhoods as they unfold in school. A key focus is on children's agency in the construction of their own childhoods. The book generates diverse perspectives on what written language may mean for childhoods. Looking at variations in the complex relationships between official (curricular) visions and unofficial (child-initiated) visions of relevant composing practices and appropriate cultural resources, it offers, first, insight into how those relationships may change over time and space as children move through early schooling, and, second, understanding of the dynamics of schools and the experience of childhoods through which the local meaning of school literacy is formulated. Each case-each child in a particular sociocultural site-does not represent an essentialized nation or a people but, rather, a rich, processual depiction of childhood being constructed in particular local contexts and the role, if any, for composing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes