Cyber: ¡Aprovecha solo 3 días de envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Broadening perception and understanding of environmental issues (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786207205745

Broadening perception and understanding of environmental issues (en Inglés)

Joádson Freitas (Autor) · André Zaú (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Broadening perception and understanding of environmental issues (en Inglés) - Freitas, Joádson ; Zaú, André

Libro Nuevo

S/ 226,66

S/ 453,33

Ahorras: S/ 226,66

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Broadening perception and understanding of environmental issues (en Inglés)"

The aim of this research was to evaluate the effectiveness of complementary didactic activities in the perception and cognition of environmental issues and to characterise the cognitive profile of technical high school students on the subject of the environment. Practical activities with environmental themes were carried out with students from the Federal Institute of Amapá, Laranjal do Jari campus. One of the two environmental classes was chosen, made up of similar numbers of students in different classes who had the same socio-economic profile. At the same time as the experimental teaching project, a general survey was carried out with 328 students from the campus. The qualitative analysis of the data showed unequivocal evidence of positive changes in terms of formal knowledge accumulated about the environment during the project's development period. The hypothesis that environmental education activities planned and included in the formal classroom routine lead to greater perception and understanding of environmental issues and problems that students experience in their locality was corroborated by both the quantitative analyses and the qualitative observations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes