Compartir
Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology (Special Issues of the Journal of Cognitive Psychology) (en Inglés)
Lisa Son (Autor)
·
Psychology Press
· Tapa Blanda
Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology (Special Issues of the Journal of Cognitive Psychology) (en Inglés) - Lisa Son
S/ 171,91
S/ 343,82
Ahorras: S/ 171,91
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 31 de Julio y el
Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology (Special Issues of the Journal of Cognitive Psychology) (en Inglés)"
The fields of cognitive science and education have worked hard to discover effective principles of learning with the goal of improving educational achievement. And although each has made significant advances, there has been, until today, a gap between the two disciplines. This special issue brings together researchers aiming to bridge laboratory data with real world learning practices, each providing recent and crucial information concerning the improvement of learning. The readings will allow both researchers and educators to understand strategies that would most benefit students by improving learning as well as the ability of learning to learn - or what has been defined as metacognition.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.