Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.9 cm
Peso
0.84 kg.
ISBN13
9781522594017

Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies (en Inglés)

Khosrow-Pour, D. B. A. Mehdi (Autor) · Business Science Reference · Tapa Blanda

Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies (en Inglés) - Khosrow-Pour, D. B. a. Mehdi

Libro Nuevo

S/ 1.021,65

S/ 1.702,75

Ahorras: S/ 681,10

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies (en Inglés)"

One of the most challenging obstacles for many businesses in successfully reaching a global market stems from cultural and language barriers and the lack of a clear understanding of this issue. It is critical for businesses to understand these cultural and language barriers and how to face them through effective communications and cultural sensitivity. The companies that will thrive and see the most success are the ones whose employees communicate and collaborate effectively with customers, suppliers, and partners all over the world. Breaking Down Language and Cultural Barriers Through Contemporary Global Marketing Strategies provides both empirical and theoretical research focused on ways that business professionals and organizations are breaking down cultural and language barriers, integrating cultural sensitivity, and implementing cross-cultural management practices into their daily business practices. Featuring research on topics such as origin effects, consumption culture, and cross-cultural management, managers, consultants, academic researchers, practitioners, business educators, and advanced students in various disciplines will find the content within this publication to be beneficial.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes