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portada Blueprint 4: Capturing Global Environmental Value (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138423909
Categorías

Blueprint 4: Capturing Global Environmental Value (en Inglés)

D. W. Pearce (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Blueprint 4: Capturing Global Environmental Value (en Inglés) - Pearce, D. W.

Libro Físico

S/ 795,09

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Blueprint 4: Capturing Global Environmental Value (en Inglés)"

Blueprint 4 continues the theme of Blueprint 2 in looking at the opportunities for using market forces for environmental ends. It assesses a range of possible imaginative 'global bargains', which give all parties a self-interested incentive to improve the global environment. The book begins by reviewing the principle global issues to be addressed, and then explains the mechanisms of resource degradation: how economic systems fail, the operation of trade on the environment and the effects of population growth and consumption patterns. It then shows how environmental value can be captured, and the basis, means and institutions for doing so.

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