¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Aulas de Enlace: A Case Study of the Implementation of an Immigrant Education Program in Madrid, Spain (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783639086362

Aulas de Enlace: A Case Study of the Implementation of an Immigrant Education Program in Madrid, Spain (en Inglés)

MarÍA D. InglÉS (Autor) · Vdm Verlag · Tapa Blanda

Aulas de Enlace: A Case Study of the Implementation of an Immigrant Education Program in Madrid, Spain (en Inglés) - MarÍA D. InglÉS

Libro Nuevo

S/ 293,55

S/ 587,10

Ahorras: S/ 293,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Aulas de Enlace: A Case Study of the Implementation of an Immigrant Education Program in Madrid, Spain (en Inglés)"

The immigrant population has increased dramatically in Spain over the last two decades. This increase has translated into a growing number of immigrant children in the school system, resulting in a rapid and continuous process of diversification in the student population. This study investigates the implementation of an immigrant education program, the Aulas de Enlace, in the Autonomous Community of Madrid, Spain. The phenomenological case study design resulted in a description and an implementation evaluation of the program by reporting the experiences and views of the participants (students, teachers and administrators) through questionnaires, interviews, naturalistic observations and document analysis. Data were analyzed and interpreted in relation to the research literature in the area of immigrant education and second language acquisition to provide a comprehensive analysis of the program¿s value to various stakeholders. This study underscores the importance of giving voice to the constituents of educational innovations. In doing so, I hope to promote conversation that will lead to more thoughtful and informed policy making and practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes