¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Applying Design Thinking to the Measurement of Experiential Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.2 cm
Peso
1.20 kg.
ISBN13
9781799877684

Applying Design Thinking to the Measurement of Experiential Learning (en Inglés)

Peck, Adam ; Desawal, Danielle (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Applying Design Thinking to the Measurement of Experiential Learning (en Inglés) - Peck, Adam ; Desawal, Danielle

Libro Nuevo

S/ 1.220,54

S/ 2.034,24

Ahorras: S/ 813,69

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Applying Design Thinking to the Measurement of Experiential Learning (en Inglés)"

In the field of student affairs, many are rethinking the value of a wide variety of traditional aspects associated with the student experience. Recent commentary has questioned whether students should attend college that has an all-inclusive tuition, focused primarily upon academic and support services. Given the need for changes the COVID-19 pandemic has created, it is imperative to question whether this kind of academic package is ideal for the future of higher education. As issues surrounding the traditional aspects of the student experience continue to develop, research has begun to focus on how student learning and awareness can be improved, specifically within the principles of design thinking. Applying Design Thinking to the Measurement of Experiential Learning is a forward-thinking and innovative look at assessment and design conditions that promote student learning. It proposes new models for education, conditions for student learning, and student learning assessment using design thinking and experiential learning. These topics include adjustments to curriculum, integrated learning environments, student success and student affairs, campus-wide design thinking, and testing assessments. This book is valuable for senior leaders in the field of student affairs, student affairs assessment professionals and faculty teaching in higher education programs, practitioners, researchers, academicians, and students interested in how the principles of design thinking can be applied to higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes