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portada Applications of Percolation Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
680
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 3.8 cm
Peso
1.15 kg.
ISBN13
9783031203855
N° edición
0002

Applications of Percolation Theory (en Inglés)

Muhammad Sahimi (Autor) · Springer · Tapa Dura

Applications of Percolation Theory (en Inglés) - Sahimi, Muhammad

Libro Físico

S/ 983,05

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Applications of Percolation Theory (en Inglés)"

The first edition of this book was published in 1994. Since then considerable progress has been made in both theoretical developments of percolation theory, and in its applications. The 2nd edition of this book is a response to such developments. Not only have all of the chapters of the 1st edition been completely rewritten, reorganized, and updated all the way to 2022, but also 8 new chapters have been added that describe extensive new applications, including biological materials, networks and graphs, directed percolation, earthquakes, geochemical processes, and large-scale real world problems, from spread of technology to ad-hoc mobile networks.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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