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portada An Overview of Strategic Health Care Marketing: Marketing mix & Segmentation Strategies at Work (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.8 cm
Peso
0.17 kg.
ISBN13
9781940698007
Categorías

An Overview of Strategic Health Care Marketing: Marketing mix & Segmentation Strategies at Work (en Inglés)

Jamie T. Pleasant Ph. D. (Autor) · Biblion Publishing · Tapa Blanda

An Overview of Strategic Health Care Marketing: Marketing mix & Segmentation Strategies at Work (en Inglés) - Pleasant Ph. D., Jamie T.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "An Overview of Strategic Health Care Marketing: Marketing mix & Segmentation Strategies at Work (en Inglés)"

Managed healthcare companies are continuing to look at various ways to develop an effective and efficient brand among many competitors that exists in the healthcare industry. The task of healthcare firms to be the preferred provider for customers over other companies is not an easy undertaking. It requires sound marketing strategies that will establish one healthcare provider's brand over another's. Providers must establish themselves as a brand to compete. As customers are becoming more knowledgeable about healthcare and have more access to databases of all healthcare providers, the ability for a healthcare provider to properly implement the place, price, promotion, and product marketing mix variables will give that firm a sustainable competitive advantage among others. Therefore, healthcare providers must understand and utilize branding strategies based on the marketing mix variables. This book examines each marketing mix variable that a healthcare provider can utilize in order to help establish a credible, unique and powerful brand.

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