¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Agile Learning Environments Amid Disruption: Evaluating Academic Innovations in Higher Education During Covid-19 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
818
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 4.4 cm
Peso
1.02 kg.
ISBN13
9783030929817

Agile Learning Environments Amid Disruption: Evaluating Academic Innovations in Higher Education During Covid-19 (en Inglés)

Jamil, Md Golam ; Morley, Dawn A. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Agile Learning Environments Amid Disruption: Evaluating Academic Innovations in Higher Education During Covid-19 (en Inglés) - Jamil, MD Golam ; Morley, Dawn A.

Libro Nuevo

S/ 972,83

S/ 1.945,67

Ahorras: S/ 972,83

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Agile Learning Environments Amid Disruption: Evaluating Academic Innovations in Higher Education During Covid-19 (en Inglés)"

This edited collection addresses the need of evaluating innovative or non-traditional academic schemes for understanding their feasibility in extraordinary educational environments. The individual chapters are enriched with robust appraisals of policies and practices linked to academic innovations in higher education during the unprecedented COVID-19 pandemic. The case studies report wide-ranging teaching, learning and academic support practices within online, open, blended and distance learning models. The findings supply two domains of scholarship: evidence-based scenarios through real-world case studies, and a critical evaluation of educational quality through research-informed argument. The evidence gathered from countries, such as Australia, Bangladesh, Canada, China, India, Malaysia, Nepal, Saudi Arabia, Thailand, and the UK show empowering and deterring elements of academic innovation amid disruptions. Although this book highlights academic innovations in disruptive situations, they emerge as powerful tools and approaches to be considered in traditional face to face learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes