¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Advantages and Challenges of Teaching Film in the EFL Classroom. Teaching English with Films (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
20
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.1 cm
Peso
0.04 kg.
ISBN13
9783346671745
Categorías

Advantages and Challenges of Teaching Film in the EFL Classroom. Teaching English with Films (en Inglés)

Frieda Von Meding (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

Advantages and Challenges of Teaching Film in the EFL Classroom. Teaching English with Films (en Inglés) - Von Meding, Frieda

Libro Nuevo

S/ 192,27

S/ 320,45

Ahorras: S/ 128,18

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advantages and Challenges of Teaching Film in the EFL Classroom. Teaching English with Films (en Inglés)"

Essay from the year 2020 in the subject Didactics - English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 12, Justus-Liebig-University Giessen, course: Teaching English with Films, language: English, abstract: In the following essay, the didactic usefulness of film in the classroom will be discussed theoretically, and the practical implementation and the challenges associated with it will be demonstrated using appropriate examples. The focus is on the treatment of films as they are shown in evening programs and cinemas. The trend observed in recent years of integrating films more and more frequently into English lessons as aesthetic works of art in their own right, and referring primarily to the way the medium is made, means that films are unable to develop much of their potential. When using films today, the students are primarily required to deal with the different mechanisms of representation, such as camera perspective, editing, and montage. The language-promoting properties of films are often neglected. Furthermore, too much focus on the processes leads to a suppression of the film content, so that a multitude of cultural aspects are neglected. Furthermore, the active involvement of the audience in the reception process is insufficiently considered. The potential of film used in English classes, which primarily pursues the "promotion of intercultural communicative competencies", will therefore be clarified in the following.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes